آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای گروه صنعتی کارنتیس بوده است و کارنتیس در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که در اینجا به چند سوال رایج در مورد مرجوعی میپردازیم:
1. در چه صورتی میتونم محصول خریداری شده را مرجوع کنم؟
درصورتی که کالای تحویل شده با سایت و یا عکس محصول مغایرت داشته باشد و یا کالا ایراد فنی و یا آسیب دیده باشد .
*در صورت مغایرت و یا ایراد فنی و یا آسیب دیدگی تا 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
***بعد از گذشت 24 ساعت امکان مرجوعی وجود ندارد.
2. بعد از مرجوع کردن محصول چقدر زمان میبرد مبلغ به حساب واریز شود؟
به محض رسیدن کالای مرجوعی به دست ما ، برای بررسی به تیم خدمات پس از فروش ارسال و بعد از 24 الی 72 ساعت کاری پس از تایید ، مبلغ به حساب واریز می شود.
3. هزینه مرجوعی به عهده چه کسی می باشد؟
اگر مرجوعی به صورت سلیقه ای باشد، هزینه به عهده مشتری می باشد.
*در صورتی که مشکل از سوی فروشنده باشد مانند ارسال کالای اشتباهی و یا کالای مغایر ، هزینه به عهده فروشنده می باشد.